Nowe zasoby i informacje o F.E.A.R. 3 zapoznają Cię z Mechami

Warner przesłał kilka informacji, grafik i screenów dwóch mechów z F.E.A.R. 3, którymi gracze będą sterować lub przed którymi będą musieli się bronić.

Jeden z nich to Enhanced Power Armor (EPA), a drugi to mniejszy, ale "równie zabójczy", Power Armor (PA).

Oba wyposażone są w takie bronie jak podwójne działka łańcuchowe Trident, rakiety balistyczne zamontowane na ramieniu oraz podwójne działka typu Heavy Bore z automatycznym systemem przeładowywania.

Chcesz wiedzieć więcej o tych mechach? Warner przygotował dla Ciebie poniższy opis: Czym są PA i EPA

    PA (Power Armor) i EPA (Enhanced Power Armor) to dwa pojazdy mechaniczne opracowane przez Armacham. Wymagające tylko jednego pilota, maszyny te są łatwe w obsłudze i posiadają wystarczającą moc, aby odwrócić losy bitwy. Ich konstrukcja pozwala im spadać do walki z dużej odległości, zapewniając PA i EPA szybki dostęp do każdej strefy zapalnej, w której są potrzebne.
    PA jest mniejszy i zwrotniejszy, co pozwala mu działać w ciasnych strefach konfliktu. Uzbrojony w dwa działka z ładunkami wybuchowymi, PA jest w stanie przedostać się wszędzie tam, gdzie jest potrzebny. Dodatkowo, PA posiada zamontowaną na ramieniu broń energetyczną, która nie tylko eliminuje zagrożenia, ale ma również moc podpalania wszystkiego, czego dotknie.
    EPA jest znacznie inną mechaniczną bestią. To, czego brakuje jej w szybkości i zwrotności, z nawiązką nadrabia siłą ognia. EPA jest tytanem, zdolnym do pokonania całej armii dzięki swojemu ogromnemu uzbrojeniu. Wyposażona jest w podwójne działka łańcuchowe, które mogą rozerwać na strzępy zarówno człowieka, jak i maszynę, a także system rakiet balistycznych zdolny do namierzenia nawet najbardziej unikających celów. EPA jest najbardziej śmiercionośną bronią Armacham, a zniszczenia, jakie może wyrządzić w nieodpowiednich rękach, są oszałamiające.

Krótka historia PA i EPA

    Walka mechaniczna była częścią serii F.E.A.R. od samego początku. PA i EPA to motyw przewodni, który przewija się przez wszystkie trzy gry.
    PA został pierwotnie opracowany przez Armacham jako część prywatnego kontraktu wojskowego na stworzenie eksperymentalnej broni. Zarezerwowane tylko dla największych zagrożeń dla Armacham, PA zostały wysłane podczas F.E.A.R. w odpowiedzi na atak Fettela na organizację i infiltrację placówki przez Point Mana. Chociaż nigdy nie były prowadzone w trakcie gry, walka z PA była głównym punktem kampanii dla pojedynczego gracza.
    EPA została wprowadzona w F.E.A.R. 2: Project Origin jako część odpowiedzi Armachama na sprzątanie pozostałości po eksplozji ośrodka Origin. EPA były w stanie z łatwością eliminować zagrożenia na ulicach, ponieważ żadna konwencjonalna broń nie może się z nimi mierzyć. Jednak główny bohater gry, Michael Becket, był w stanie wsiąść za kierownicę EPA i wyniki były mniej niż ładne.

W dwóch poprzednich odsłonach serii, PA i EPA odegrały ważną rolę w doświadczeniu gracza, a F.E.A.R. 3 "przenosi to na wyższy poziom".

PA i EPA w F.E.A.R. 3

Kampanie dla jednego gracza i zróżnicowana kooperacja

    Zgodnie z tradycją serii F.E.A.R., PA i EPA odgrywają integralną rolę również w F.E.A.R. 3. W tej odsłonie stawki są wyższe, walka w pojazdach uległa zmianie, a Day 1 Studios wnosi do gry swoją wielokrotnie nagradzaną historię w dziedzinie walki zmechanizowanej.
    W F.E.A.R. 3 gracze będą mieli do dyspozycji zarówno PA jak i EPA. Wszystkie ich bronie i umiejętności są dostępne w grze, dając graczom szeroki wachlarz opcji do tworzenia spustoszenia i zniszczenia. Czas spędzony wewnątrz PA jest szybki i wybuchowy, podczas gdy segmenty z udziałem EPA są epickie.
    Maszyny te, choć niezwykle potężne, są dalekie od niezniszczalności w F.E.A.R. 3. Kiedy znajdujesz się wewnątrz jednej z nich, strategia i umiejętności są tak samo ważne jak moc. Day 1 Studios zadbało o to, by napięcie towarzyszące walce pozostało wysokie, gdy pilotujesz PA lub EPA. Bądźcie pewni, że kiedy te pojazdy zostaną udostępnione, będzie na nie czekała prawdziwa armia z umiejętnościami i narzędziami do zniszczenia EPA/PA, jak również gracza.
    System walki EPA jest bardzo rozbudowany. EPA jest nie tylko wyposażona ofensywnie, ale posiada również ograniczoną tarczę ochronną. Ta obrona nie jest nieograniczona i podczas aktywacji manewry ofensywne są zmniejszone o połowę. Decyzja o tym kiedy atakować, kiedy się bronić i jak zarządzać zasobami jest ważniejsza niż kiedykolwiek.
    Należy również pamiętać, że Point Man może w każdej chwili kierować PA i EPA. Są one również dostępne dla Fettela, ale musi on być w opętanym ciele, aby przejąć kontrolę. Dodaje to dodatkową warstwę do strategii Fettela, ponieważ musi on odpowiednio rozdysponować swoje zasoby, jeśli chce prowadzić PA lub EPA.
    Point Man i Fettel będą napotykać PA i EPA podczas pieszych wędrówek. Spotkania te są momentami krytycznymi, gdyż starcie z tak potężnymi maszynami jest monumentalnym zadaniem. Te starcia są wplecione w całą grę, aby dodać napięcia do podróży Point Mana i Fettela do Almy.

Jak już dobrze wiecie, strzelanka wślizgnęła się na rok 2011, ale po wydaniu trafi na PC, PS3 i Xbox 360.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* patrz gallery_shortcode() w wp-includes/media.php */