Xs dla oczu: EA oficjalnie anuluje projekt LMNO Stevena Spielberga

Hej, Guillermo del Toro, nie jesteś jedynym filmowcem, który zmienił się w projektanta gier wideo!

Oh, czekaj. Tak, jesteś.

Po informacji, że Projekt LMNO ma być tak samo funkcjonalną grą wideo, jak miska zupy alfabetycznej, dotarła do nas za pośrednictwem branżowego weterynarza Jake'a Kazdala, EA potwierdziła anulowanie projektu.

"EA podtrzymuje swoje relacje z Stevenem Spielbergiem. EA zaprzestało prac nad LMNO. EA stale monitoruje zasoby deweloperskie i odpowiednio je dostosowuje. Nie ma żadnych zapowiedzi nowych tytułów" - powiedział wydawca serwisowi Joystiq.

Istnieje prawdopodobieństwo, że gra faktycznie była pod ziemią już od dłuższego czasu, jako że większość zespołu deweloperskiego została zwolniona prawie dwa lata temu. Jednak EA upierało się, że gra pozostała w produkcji, mimo że została poważnie zachwiana przez ten paraliżujący cios.

Kazdal, który najwyraźniej dawał z siebie wszystko przez dwa i pół roku, nie miał odpowiedzi na pytanie, dlaczego ten pełen gwiazd projekt ostatecznie okazał się super-nową.

"Mieliśmy mały zespół, w którym pracowali bardzo inteligentni ludzie. Spędziliśmy dużo czasu na myśleniu i rozmowach. I robiliśmy różne rzeczy. I to po prostu... Nie wiem dokładnie, co było tym, co sprawiło, że się rozpadło" - powiedział podczas niedawnego odcinka podcastu 8-4 Play.

"Było kilka konkurencyjnych gier, które mogły, ale nie musiały wyjść z EA, które były w zasadzie tym samym minus niektóre z rzeczy, które robiliśmy. Było tam po prostu dużo polityki."

Szkoda, że. Owoc pracy Spielberga, który nie zgnił zanim był gotowy do zerwania z drzewa, Boom Blox, okazał się hitem wśród krytyków. Niestety, choć sprzedaż była daleka od fatalnej, gra nie stała się głównym hitem Wii, na jaki liczyła EA. Miejmy nadzieję, że kilka nieudanych prób nie spowodowało, że Spielberg całkowicie zrezygnował z tworzenia gier.