SEGA czuje, że wprowadziła na rynek "zbyt wiele gier Sonic zbyt szybko"

SEGA uważa, że w przeszłości najprawdopodobniej wypuściła zbyt wiele tytułów z serii Sonic zbyt szybko.

Rozmawiając z Joystiq, szef sprzedaży i marketingu SEGA US, Alan Pritchard, stwierdził, że kilka ostatnich wydań w ciągu ostatnich pięciu lat było trochę "mieszane" i firma powinna być bardziej strategiczna.

Jak Mario.

"Prawdopodobnie byliśmy winni zbyt szybkiego wprowadzenia na rynek zbyt wielu gier z serii Sonic" - powiedział Pritchard. "Z pewnością, jeśli spojrzeć na Nintendo jako porównanie, były one nieco bardziej strategiczne w sposób przynoszą swoje tytuły Mario na rynek.

"Jeśli spojrzeć na 2006 do 2008, było wiele tytułów Sonic przychodzących na rynek na różnych platformach z bardzo mało czasu pomiędzy. Jeśli spojrzeć na wszystkie wydania Sonic w ciągu ostatnich czterech czy pięciu lat, to mamy tu do czynienia z prawdziwą mieszanką.

"Jest trochę lat 70-tych, jest trochę 60-tych, jest trochę 50-tych. Podnosimy poprzeczkę, jeśli chodzi o wewnętrzne skupienie, inwestycje, zasoby, i planujemy celować w 80 procent plus. Gra Sonic może się sprzedać, jeśli ma 60-procentową ocenę Metacritic, to nie jest problem. Ale czy tego naprawdę chcą konsumenci? Czy to jest to, co powinniśmy robić jako wydawca i deweloper?

"Powinniśmy wprowadzać na rynek produkty o znacznie wyższej jakości, aby dostarczać konsumentom lepszych doświadczeń."

SEGA ma zapewne nadzieję, że jej najnowsza propozycja, Sonic 4, która ukazała się dzisiaj, załatwi sprawę. Jest też Sonic Free Riders dla Kinect uderzając dzień premiery z urządzenia. Jest też podobno gra Sonic Anniversary - która może, ale nie musi być grą Sonic przewidzianą na przyszły rok.

Mnóstwo Sonic jest w naszej przyszłości, kiddos, dodając więcej tytułów do już ogromnej listy gier i występów.