Nadchodzi nowy patch do Medal of Honor PC MP, szczegóły

EA i Danger Close otrzymały od graczy Medal of Honor mnóstwo uwag na temat trybów sieciowych gry. Teraz przygotowują drugą łatkę do trybu multiplayer.

Aktualny ETA to "w drodze". Oto pełna lista z bloga Medal of Honor:

OGÓLNA - Naprawiono scenariusz, w którym dołączenie do znajomego na serwerze chronionym hasłem powodowało zawieszenie gry - Wstążki i medale pojawiają się na nierankingowych serwerach - Skakanie i strzelanie w tym samym czasie wpływa teraz na celność broni - Dodano punkt celowania w lornetce w trybie hardcore - Wstrzymanie oddechu i poruszanie się do przodu nie powoduje już wyjścia poza pole widzenia - Modyfikacje w zachowaniu broni *zobacz zmiany w broni poniżej - Zwiększono liczbę punktów potrzebnych do wygrania gry Dominacja/TDM - Zwiększono wynik TDM z 1200 do 1400 punktów - Zwiększono liczbę punktów za kontrolę sektora z 1800 do 2600 - Zmniejszona celność podczas strzelania z biodra - Zmniejszono o połowę liczbę punktów z łańcucha nagród za wyniki - Poprawiono obrażenia karabinu snajperskiego, aby dostosować go bardziej do innych zestawów - Zwiększono odrzut i rozrzut *zobacz zmiany w broni poniżej - Zmieniono czas nieśmiertelności na 1,9 z 1,6 sekundy po tarle, aby zapobiec scenariuszowi tarła na otwartej przestrzeni tylko po to, aby zostać zastrzelonym przy tarle.

BROŃ - Karabiny szturmowe - Zwiększony odrzut - Odchylenie - Zwiększona dewiacja przy braku przybliżenia - Naprawiono błąd odchylenia (zwiększało się podczas strzelania) - Obniżone obrażenia na bliskim dystansie - Zwiększone odchylenie przy skoku - Karabinki - Zwiększony odrzut - Odchylenie - Zwiększona dewiacja przy braku przybliżenia - Odchylenie rośnie szybciej niż w przypadku karabinów szturmowych - Naprawiony błąd odchylenia (zwiększało się podczas strzelania) - Zwiększona dewiacja przy skoku - Karabiny snajperskie - Strzał w głowę zadaje największe obrażenia - Mniejsze obrażenia od strzałów z bolt action - 2 strzały do zabicia na korpus z dużej odległości - 1 strzał w korpus z krótkiego dystansu Normalna: 8m Amunicja 2: 10m Zasięg: 9,6 m - Zwiększony odrzut na broni półautomatycznej - Żołnierz - Obrażenia według punktów trafienia - Głowa Strzały w głowę jak poprzednio - Korpus Strzały w ciało jak poprzednio - Ramiona i nogi -- 20% mniej obrażeń

Wszystko wygląda w porządku, chociaż przedstawiciel MOH zauważył również w tym samym poście "Pracowaliśmy nad opiniami z forum, które zamieściliście podczas bety PC" (nasze pogrubienie).