Nasza społeczność była naprawdę wyrozumiała" w związku z opóźnieniem LBP2, mówi Media Molecule

Media Molecule powiedziało, że jest zadowolone z reakcji fanów na opóźnienie LittleBigPlanet 2, stwierdzając, że docenia solidarność i zrozumienie, jakie społeczność wyraziła w związku z poślizgiem w 2011 roku.

Wszystko jest lepsze niż groźby śmierci, tak sądzimy.

Przemawiając podczas dzisiejszej sesji deweloperskiej na Eurogamer Expo, menedżer społeczności Tom Kiss powiedział, że opóźnienie pozwoli deweloperom na stworzenie gry "o wiele lepszej".

"Opóźnienie było rozczarowujące", powiedział, "ale wszystko jest w porządku, ponieważ gra będzie o wiele lepsza. Możemy ją dopracować do takiego poziomu, jaki chcemy, aby był".

"Nie poślizgnęlibyśmy gry, by ją pogorszyć" - dodał community manager James "Spaff" Spafford. "To niefortunne, ale nasza społeczność była naprawdę wyrozumiała. To wspaniałe, ponieważ wszyscy obawialiśmy się, że zostaniemy dość mocno zakrzyczani. Ale wszyscy byli po prostu jak, fair enough, wolałbym, żeby gra była lepsza".

"Nasza społeczność jest naprawdę niesamowita. Główna społeczność jest kreatywna w sercu. Wszyscy mają podstawowy poziom kreatywności, co czyni ich naprawdę interesującymi [i] są po prostu bardzo mili. Wysyłają nam wiele dzieł sztuki i robią wiele fajnych rzeczy nawet poza grą".

"Wysłali nam herbatniki i są jak, 'Mam nadzieję, że wszystko w porządku. Nie pracujcie zbyt ciężko. Napijcie się herbaty". Raz napisaliśmy na Twitterze, że skończyła nam się herbata, a mnóstwo ludzi przysłało nam herbatę, co było miłe".

Na wypadek, gdybyście przegapili to wczoraj, możecie obejrzeć dwuipółminutowy materiał z LBP2′ w kooperacji dla trzech graczy od EGE tutaj.

Gra ukaże się w styczniu.