Nothing to Remember przynosi tajemnicze dreszcze

Sztuką dobrej zagadki morderstwa jest realizm. Aby naprawdę zanurzyć się w tym gatunku, musisz czuć, że istnieje prawdziwe poczucie pilności, aby złapać zabójcę lub rozwiązać zagadkę, która może umieścić zupełnie inny spin na nieuchwytnym przypadku. Jako gatunek gier, tajemnica morderstwa przyszedł wzdłuż skoków i granic w ciągu ostatnich kilku lat i na pewno krok daleko poza granice przedstawione przez visual novel. Już nie tylko wcielasz się w rolę detektywa i przechodzisz od sceny do sceny, to ty jesteś detektywem i nagle każdy twój wybór naprawdę się liczy. Tak właśnie jest w przypadku Nothing to Remember, gry, którą będziemy dziś nieco analizować.

Nothing to Remember to wciągająca zagadka morderstwa stworzona przez kreatywne dusze z Guts United. Gra ukaże się na PC poprzez Steam 29 lipca, dla tych z Was, którzy pragną nowego thrillera, z którym mogliby się zmierzyć.

Nothing to Remember rozgrywa się całkowicie poprzez elegancki system czatu z pulpitu. Z tego miejsca zostaniesz zaproszony do osobistego życia Sarah i Jeremy'ego, dwojga nieznajomych, których połączyła jedna tragedia, gdy nieświadomie będą współpracować, by odkryć prawdę kryjącą się za sprawą morderstwa, którą uważano za zamkniętą.

Nothing to Remember zachęca do szukania, śledzenia, robienia notatek, a przede wszystkim do uważnego dobierania słów. Z czterema unikalnymi zakończeniami i życiem na szali, wybory, które podejmiesz w tym tytule są zaprojektowane tak, aby przetestować nawet najbardziej wytrawnego fanatyka tajemnic.

Marina Kiselva, główna autorka Nothing to Remember stwierdziła: "Ta gra jest zrobiona w gatunku detektywistycznym, ale w procesie tworzenia wyszła daleko poza niego. Zawsze pociągały mnie koszmary wywodzące się z wewnętrznych lęków ludzi. Inspiracją były dla mnie książki Stephena Kinga i moja ulubiona gra Silent Hill, w której fikcyjne potwory reprezentują prawdziwe ludzkie tragedie. Myślę, że w trakcie tego procesu gracz może dowiedzieć się czegoś nowego o sobie, a także może być zaskoczony własnym zachowaniem w nieprzewidywalnych sytuacjach."

Wygląda na to, że to może być prawdziwa walka na śmierć i życie. Myślę, że jako rasa przestaliśmy myśleć o tym, co umieszczamy w naszych wiadomościach. Kiedy te wiadomości mogą dosłownie decydować o życiu i śmierci, zastanawiam się, jak gracze będą w stanie się do tego dostosować. Poza tym, Nothing to Remember brzmi jak historia, która naprawdę spodoba się cybernetycznym detektywom wśród was. Jeśli jesteście gotowi, by włożyć czapki z głów i rozwiązać nową zagadkę, musicie poczekać jeszcze tylko kilka miesięcy.